mettesspegel

Alla inlägg under juli 2012

Av Mette - 28 juli 2012 19:36

</3

Av Mette - 27 juli 2012 23:14

Hejsan.
Idag ringde Pommacs ägare och sa att de skulle låna ut honom på foder eftersom att hans andra ryttare är förlång. Och dels för att det helt enkelt är dags för honom att flytta till nån liten tjej där han kanske inte behöver gå lika "intensiva" pass som han gör nu.
Men jag skulle ändå bli förstor för honom jag med så det var väl lika bra det. Så nu letar jag medryttare eller eventuellt en stallplats där jag kan ha en ponny på foder. <333
Kommer nog sakna lilla sötishezzzten ett tag. :(

Av Mette - 26 juli 2012 22:29

Nu har jag kommit hem från Gotland och därför har jag inte bloggat nåt alls.
Men iallafall så är det bara 11 dagar kvar tills jag får rida igen!! Awesome....
Btw har jag såklart handlat massor i Visby. När vi var där gick vi också nån knäpp stadsvandring men nåt tant som var helt från vettet typ..
Men den här " gotländska specialitén" saffranspankaka var typ som en lussebulle på plåt.. xd

Bilder på gullehezzten...

Av Mette - 9 juli 2012 10:43

 



xoxo

Mette

Av Mette - 8 juli 2012 22:02

 



Gå in på hennes blogg nudå, den e GRYM!!


Kramizz

xoxo

Mette

Av Mette - 8 juli 2012 16:30

Många hatar honom, jag gillar honom.

Tänk på att visa respekt. Han är faktiskt en människa han också.

Han kommer att komma till Sverige 22 april 2013 och ha en konsert i Globen.

Tyvärr har jag ingen biljett eftersom att de såldes slut på 9 min.

Men som tur är sägs det att han ska ha konsert den 23 också, eftersom att många inte hann köpa biljett.

Det är många bilder på FB som föreställer att nån/några river sövder massa biljetter det har "köpt" till hans konsert.

JAG tycker det är slöseri men det är antaglien inte på riktigt. Jag hoppas det iallafall.

aja orkar inte skriva en meterlång text, får bli nån annan gång..

     



Hejdå

xoxo

Mette



Hej

Av Mette - 8 juli 2012 12:25

Hej Hej!

Ïdag är det en chill dag, det regnar ju...

Men igår badade jag iaf i poolen och det var asvarmt! och idag är det bara 29 dagar kvar till ridlägret börjar!

Jag ska ju på Taffsnäs fjordridläger, har aldrig varit där förut men Jag och min kompis Ida kommer att åka dit!

Men nu har jag inget mer att skriva om, laddar med några tidsinställda....

Ha det bra!


xoxo

Mette

Av Mette - 3 juli 2012 11:02


”Jag är med & tävlar på nellieberntsson.se om att vinna en valfri vara hos horsemeup.se fö 1000:-”



xoxo

Mette

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards